پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب" فرمت فایل: powerpoint (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد اسلاید:14 مشتری گرائی چيست؟ نوعي از فرهنگ سازماني است كه به كارامدترين و موثرترين شكل رفتارهاي لازم به منظور خلق ارزش براي خريداران را ايجاد مي كند مجموعه باورهايي كه منافع مشتري را نسبت به ساير ذينفعان نظير صاحبان سازمان، مديران و كاركنان به منظور ايجاد شركتي سودآور در صدر قرار مي دهد. مشتري كيست؟ v مشتري كسي است كه نيازش را خود تعريف مي كند، كالاها و خدمات توليدي ما را مصرف مي .

دریافت فایل


اینترنتی مشتري ,نظام اداری ,کرامت مردم ,پاورپوینت ارتقاء منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دختران رزبلاگ پانک 4 دانلود آهنگ جدید چاپ دیجیتال الماس لنگرود اپک مینی آقای شادمهر حالا دانلود خرید اینترنتی